The King of Soho Gin

70 cl

The King of Soho Gin

70 cl
Share:

Beschikbaarheid: In voorraad

€ 36,95
Op werkdagen voor 17:00 besteld is morgen in huis!
Let op: getoonde prijzen zijn inclusief accijns. Bij verzendingen buiten Nederland zullen de accijnstarieven van dat land worden getoond.
Inhoud 70 cl
Soort Citrus Gin
Alcohol % 42 %
Merk King of Soho
Herkomst Verenigd Koninkrijk
Op werkdagen besteld vóór 17:00 uur = volgende dag in huis. Betaal met Paypal, Ideal of Creditcard om zeker te zijn dat uw betaling tijdig binnen is. De aller grootste zorg én beste inpak methodes passen wij toe om uw artikelen veilig en snel te verzenden.

 

Een persoonlijke boodschap of kaartje aan uw product toevoegen is mogelijk. Deze optie kunt u in de winkelwagen aanvinken, wanneer u deze optie aankruist kunt u in het vak opmerkingen de persoonlijke boodschap invoeren.

Details

De King of Soho Gin is een echte London Dry Gin die gedistilleerd wordt in het hart van Londen en gebruikt maakt van de traditionele methodes. Het mooie ontwerp van de fles karakteriseert wat King Soho zo uniek maakt.

Deze echte premium Gin heeft heerlijke tonen van jeneverbessen, koriander en een hoge aanwezigheid van citrus vruchten. Met name grapefruit schil die heel rijk is aan smaak wordt gebalanceerd door Angelica wortel en Cassie schors. Trouw blijvend aan het London Dry Gin zijn, heeft King of Soho Gin delicate combinaties van zoetigheid en citrus extracten met bittere hinten van de eerder vernoemde grapefruit.

Deze citrus Gin is perfect voor het maken van cocktails met martini, wijnen en tonic. Dit door de kracht van de Jeneverbes en grapefruit. Het is een moderne klassieker, erg harmonieus en zeker het proberen waard.

Geschiedenis

Howard Raymond en Alex Robson medeoprichters van West End Drinks wilden een merk lanceren voor premium Gin ’s genaamd  The King Of Soho. Op een oktober van 2013 werd het merk gelanceerd met een viervoudig gedistilleerde Gin. De reis begon echter een paar jaar geleden al en een deel van die reis was het ontwerpen van de fles.

De opdracht was om een fles te ontwerpen die de karaktereigenschappen vastleggen die Soho zo speciaal maken, het merk essentie zijn creativiteit en zijn prachtige smaken. Howard Raymond groeide op in Soho en hij wilde een ontwerp dat iets vertelde over het verleden en de toekomst. Ook moest de fles er zo goed uit zien dat het je fantasie te boven gaat en je ogen opent.

De fles is na het ontwerp vernoemd naar zijn vader die bekend stond als de King of Soho. Zijn legendarische vader in die stad zal voor altijd voort leven in de Gin. Niet alleen in de Gin maar ook in de stad en over de hele wereld waar dit gedronken kan worden.