Veelgestelde vragen
President Rooseveltlaan 774
4382 NB Vlissingen
Telefoonnummer: 0118-412035
Mailadres: helpdesk@drankgigant.nl
KvK-nummer: 58258264
Btw-identificatienummer: NL 852949625 B01 / BE 0549.935.263 / MwSt. No.: 116/5915/4672
Ma: | 9:00 - 18:00 | |
Di: | 9:00 - 18:00 | |
Wo: | 9:00 - 18:00 | |
Do: | 9:00 - 18:00 | |
Vr: | 9:00 - 18:00 | |
Za: | 9:00 - 17:00 | |
Zo: | Gesloten |
Zaterdag | 27 Januari |
Zaterdag | 24 Februari |
Zaterdag | 6 April |
Zaterdag | 7 September |
Zaterdag | 26 Oktober |
Zaterdag | 30 November |
U vindt de gewenste producten makkelijk via de zoekbalk boven aan de pagina. Indien u ons assortiment wilt inzien op basis van bepaalde groepen en filters kunt u navigeren naar de categorieën bovenaan de pagina. Op deze manier is het mogelijk om een mooie reeks producten te aanschouwen en hieruit een afgewogen keuze te maken.
Ieder artikel die u heeft aangeklikt en in de winkelmand heeft geplaatst, kunt u makkelijk terugvinden via het winkelmand icoon, rechts boven op de pagina. Het nummer naast het mandje geeft het aantal artikelen weer dat u in de winkelmand heeft geplaatst. Wanneer u op het winkelmandje klikt, kunt u kiezen om door te gaan naar afrekenen. Hier kunt u nog wijzigingen doorvoeren en eventueel een kortingscode invoeren.
Op de pagina waar u kunt afrekenen wordt gevraagd om uw adresgegevens in te vullen, hier selecteert u ook het land. Bij keuze voor België of Duitsland kunnen de prijzen mogelijk wijzigen. Dit is vanwege de verschillen in accijnzen die per land kunnen afwijken. De accijnzen van het desbetreffende land worden doorberekend in de prijs.
Een account aanmaken om een bestelling te plaatsen? Dat is niet nodig! Zo kunt u snel en eenvoudig bestellen!
Zodra de bestelling is afgerond ontvangt u een bevestigingsmail van de bestelling. Hierna volgt een mail met de factuur bij directe betalingen of volgende de betaalgegevens indien er gekozen is voor de betaalmethode overboeken. Onze mail (bevestiging, factuur en track&trace) kan eventueel ook in de spamfolder terecht komen, we raden aan om uw ongewenste postvak hierop te controleren.
Heeft u problemen bij het bestellen? Neem dan gerust contact met ons op via helpdesk@drankgigant.nl
Indien u iets wil aanpassen aan de bestelling, kunt u dit aanvragen per mail via helpdesk@drankgigant.nl waarin u het ordernummer en de aanpassing vermeldt. Een aanpassing is alleen mogelijk direct na plaatsen van uw bestelling en tijdens kantooruren. Helaas kunnen wij u de mogelijkheid niet garanderen. We hebben een efficiënt en snel systeem dat na ontvangst van de betaling direct uw bestelling doorstuurt naar het magazijn, zodat deze verzameld kan worden. Dit maakt een aanpassing al snel niet meer mogelijk.
Als u op werkdagen voor 17:00 een bestelling plaatst, betekent dit op een doordeweekse dag dat uw bestelling de volgende dag wordt bezorgd door PostNL. Vandaag besteld voor 17:00 = morgen in huis mits de bestelde artikelen voorradig zijn. Hierop gelden uitzonderingen. Bestelt u in het weekend, dan wordt uw pakket op dinsdag geleverd. Hieronder vindt u een overzicht met elke besteldag en bezorgdag.
Besteld op |
Bezorgd op | |||
Maandag | voor 17:00 | Dinsdag | ||
Dinsdag | voor 17:00 | Woensdag | ||
Woensdag | voor 17:00 | Donderdag | ||
Donderdag | voor 17:00 | Vrijdag | ||
Vrijdag | voor 17:00 | Zaterdag | ||
Zaterdag | Dinsdag | |||
Zondag | Dinsdag |
Via de track & trace code die u van PostNL ontvangt, kunt u het pakketje volgen. Dit kan pas vanaf de bezorgdag. Heeft u vragen over uw bestelling of de levering hiervan? Dan kunt u altijd terecht bij onze helpdesk via helpdesk@drankgigant.nl of telefonisch via 0118-412035.
Heeft u bij het ontvangen van uw bestelling schade of breuk geconstateerd? Dan vragen wij u om hiervan zo spoedig mogelijk melding te maken.
Deze melding kunt u maken per mail via helpdesk@drankgigant.nl .
Wat zet u in de mail?
- Ordernummer
- Foto's waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
- Foto's waarop de beschadiging apart zichtbaar is
- Foto van de geleverde doos (buitenkant)
Allereerst adviseren wij u om via de track & trace code te kijken of er eventuele verhinderingen zijn bij het bezorgen van uw bestelling. Geeft de track & trace code aan dat de bestelling wel is afgeleverd? Dan kan het zijn dat u niet thuis was en dat het pakket bij een afhaallocatie is/wordt bezorgd.
Indien het pakket onvindbaar is, kunt u een mail sturen naar helpdesk@drankgigant.nl waarin u het ordernummer vermeld, zodat we samen met PostNL kunnen uitzoeken waar het pakket zich bevindt.
Is er een fout gemaakt bij het verzamelen van uw bestelling? Allereerst onze excuses! We doen natuurlijk ons best om fouten te voorkomen, helaas komt het toch wel eens voor dat dit gebeurt. Kijk alstublieft eerst uw bestelbevestiging na zodat u kunt controleren of er echt iets fout is gegaan. Kleine artikelen worden ingerold in bubbeltjes folie om ze te beschermen. Het kan daarom voorkomen dat u deze in eerste instantie niet meteen kunt vinden. Pak uw bestelling dan ook geheel uit en zorg er voor dat al het plastic is uitgerold.
Een fout in de bestelling kunt u melden via helpdesk@drankgigant.nl waarin onderstaande wordt aangeleverd:
- Ordernummer
- Foto's waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
- Foto's waarop de beschadiging apart zichtbaar is
- Foto van de geleverde doos (buitenkant)
Wij verzoeken u vriendelijk om de melding zo spoedig mogelijk na ontvangst aan ons door te sturen.
Komt u er na het plaatsen van uw bestelling achter dat u een fout heeft gemaakt bij het adres? Of wilt u het adres wijzigen om andere redenen? Dit kunt u oplossen door een mail te sturen naar helpdesk@drankgigant.nl waarin u het ordernummer en de aanpassing vermeld. Let op, het is niet mogelijk om een bestelling bij een postbus af te leveren.
Een aanpassing is alleen mogelijk spoedig na plaatsen van uw bestelling en tijdens kantooruren. Er is geen garantie, wanneer uw bestelling namelijk al verzameld en verpakt is kan er geen aanpassing meer gedaan worden. Let op! Aanpassing van adressen is NIET mogelijk bij Creditcard, Paypal en Riverty betalingen.
Op het moment dat een artikel niet aan uw verwachting voldoet, kunt u de betreffende producten retourneren. U dient een retourmelding te maken binnen 14 dagen na ontvangst via helpdesk@drankgigant.nl. De retourzending dient binnen 14 dagen na de retourmelding te geschieden. Na ontvangst van de retourzending, door Drankgigant.nl, wordt het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen gecrediteerd aan de klant. De klant dient zelf zorg te dragen voor het in goede staat retourneren van de artikelen naar Drankgigant.nl. De retourkosten komen voor rekening van de klant.
Het retour sturen van artikelen kan enkel wanneer deze voldoen aan onderstaande voorwaarden, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is.
- Flessen zijn ongeopend.
- Artikelen zijn voorzien van aangehechte labels en stickers.
- Artikelen zitten in de originele verpakking.
Wanneer geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden voldoen, bestaat de kans dat er een waardevermindering wordt door berekend aan de klant.
Retouradres:
Drankgigant.nl
President Rooseveltlaan 774
4382 NB Vlissingen
Om uw retourzending snel te kunnen verwerken, treffen wij graag de volgende informatie in de doos aan:
- Factuur of bestelbevestiging met 10-cijferig ordernummer.
- Het aantal geretourneerde producten.
- Reden van retour, bij voorkeur met ingevuld herroepingsformulier.
Wanneer u een foutief of beschadigd artikel heeft ontvangen dient u eerst contact op te nemen met onze helpdesk alvorens u over gaat tot retourneren. Vermeld hierbij uw 10-cijferige ordernummer, voeg een foto toe van het desbetreffende artikel en verwoord het probleem.
Indien u artikelen wenst te retourneren omdat u bijvoorbeeld te veel of een foutief product besteld heeft, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. De kosten hiervan verschillen per transporteur, maar bedragen doorgaans €6,95 voor een zending tot 10kg.
Toch nog vragen over het retourneren van uw aankoop? Neem dan contact op met onze helpdesk via helpdesk@drankgigant.nl.
Indien u een restitutie van ons tegoed heeft, dragen wij zorg dat het verschuldigde bedrag binnen maximaal 14 dagen op uw rekening staat.
Op onze website vindt u niet alleen gigantisch veel producten, maar ook afbeeldingen en product- en achtergrondinformatie. Deze worden zorgvuldig verkregen en worden waar mogelijk actueel gehouden. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de weergegeven afbeeldingen.
Al onze producten zijn zowel online als in onze winkel te koop. Via de zoekbalk bovenaan de website vindt u gemakkelijk en snel het gewenste product. Mocht u het gewenste product niet bij ons aantreffen, dan kunt u deze uiteraard aanvragen bij onze inkoop afdeling via info@drankgigant.nl
Een artikel kan vijf mogelijke voorraadstatussen hebben. Dit is zowel op de overzichtspagina als op de productpagina zichtbaar en wordt aangeduid in kleur. Onderstaand ziet u gehanteerde voorraadstatussen:
- Direct leverbaar (groen)
- 1 à 2 dagen levertijd (oranje)
- 2 à 3 dagen levertijd (oranje)
- 5 dagen levertijd (oranje)
- 2 tot 4 weken (rood)
Drankgigant.nl biedt online onderstaande betaalmethoden aan:
- Ideal
- American Express
- Apple Pay
- Bancontact
- Belfius
- KBC
- Mastercard
- Overboeken (Duurt 1 dag langer binnen Nederland)
- PayPal
- Riverty
- Visa
Wij bieden onderstaande betaalmethoden aan in onze vestiging te Vlissingen:
- Pin
- Contant
- Drankgigant.nl Cadeaukaart
- NIET MOGELIJK: Mastercard
- NIET MOGELIJK: Visa
Aan de kassa krijgt u een kassabon met BTW aanduiding. Een factuur van uw aankopen met hierop de bedrijfsnaam is verkrijgbaar bij de servicebalie.
Betalingen worden verwerkt binnen 15 minuten tenzij u heeft gekozen voor overboeken. Binnen Nederland zal een overboeking binnen 24 uur verwerkt worden, overboeking vanuit het buitenland kunnen tot 3 werkdagen duren.
Na het afronden van uw bestelling ontvangt u de factuur in de mail. Bent u de factuur kwijt of heeft u deze niet ontvangen? Dan kunt u deze opvragen via helpdesk@drankgigant.nl
Wij verzoeken u uw ordernummer of betalingskenmerk te vermelden in de mail.
Onze aanbiedingen lopen van zondag t/m zaterdag. Iedere week worden de nieuwe aanbiedingen online geplaatst die de gehele week geldig zijn. Dit geldt uiteraard alleen op de normale actie artikelen, met uitzondering van de weekend- en dagdeals. Het is mogelijk dat een actie eerder stopt wegens een beperkte voorraad.
Let op! Het is niet mogelijk om actieprijzen te verrekenen op artikelen die voor de actieperiode besteld zijn.
U kunt producten reserveren door het aanmaken van een afhaalbestelling. Een afhaalbestelling kunt u enkel online doorgeven. Voor het maken van een afhaalbestelling kunt u eenvoudig de webshop stappen doorlopen. Onderstaande punten zijn van belang bij het plaatsen van een afhaalbestelling:
- Vult u altijd als land 'Nederland' in
- Selecteer de optie Afhalen in de winkel te Vlissingen
- U ontvangt een bevestigingsmail van uw afhaalbestelling, uw bestelling staat nog niet klaar voor u
- U ontvangt later een mail met de bevestiging dat uw afhaalbestelling daadwerkelijk klaar staat voor u
- Afhaalbestellingen geplaatst voor 09:00 worden dezelfde dag nog verwerkt
- Afhaalbestellingen geplaatst na 09:00 worden de volgende dag pas verwerkt
- Afhaalbestellingen staan 7 dagen voor u klaar in onze winkel
Drankgigant.nl heeft een eigen cadeaubon, deze zijn zowel te koop als in te leveren in de vestiging te Vlissingen. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor geld en ook niet online te verzilveren. Naast onze eigen Drankgigant.nl-cadeaubonnen nemen we geen andere bonnen aan.
In de webshop staan de prijzen en staffelkortingen bij ieder product vermeld. Wilt u een offerte ontvangen voor een grote partij? Dit kan per mail via korting@drankgigant.nl
Wat moet ik vermelden in de mail?
- Product(en)
- Inhoud
- Aantal
- Gewenste leverdatum
Voor alle klanten die aankopen willen doen in onze winkel gelden onze Nederlandse prijzen en accijnzen. Uiteraard kan van iedere aankoop een bon met BTW of een factuur worden uitgedraaid. BTW vrij ofwel intracommunautaire aankopen zijn niet mogelijk.
Indien u in contact wilt komen met onze marketingafdeling kunt u een mail sturen naar info@drankgigant.nl
Indien u in contact wilt komen met onze inkoopafdeling kunt u een mail sturen naar info@drankgigant.nl
Drankgigant.nl is een groeiend bedrijf en is geregeld op zoek naar enthousiaste medewerkers. Heeft u interesse in een baan bij Drankgigant.nl? Dan kunt u uw CV en sollicitatiebrief mailen naar vacature@drankgigant.nl
Het kan natuurlijk voorkomen dat u een vraag heeft die niet in onze lijst met veel voorkomende vragen staat. In dat geval kunt u gerust contact opnemen met onze helpdesk. Dit kan via ons contact formulier, per e-mail of via telefoon op nummer 0118-412035. Al uw vragen worden zorgvuldig en zo spoedig mogelijk beantwoord door ons professionele team.
Telefonisch Bereikbaar |
|||||
Maandag | 09:00 - 17:00 |
||||
Dinsdag | 09:00 - 17:00 | ||||
Woensdag | 09:00 - 17:00 | ||||
Donderdag | 09:00 - 17:00 | ||||
Vrijdag | 09:00 - 17:00 | ||||
Zaterdag | |||||
Zondag |