Smirnoff Blue

100 cl

Smirnoff Blue

100 cl
Share:

Beschikbaarheid: In voorraad

€ 21,95
Op werkdagen voor 17:00 besteld is morgen in huis!
Let op: getoonde prijzen zijn inclusief accijns. Bij verzendingen buiten Nederland zullen de accijnstarieven van dat land worden getoond.
Inhoud 100 cl
Alcohol % 50 %
Smaak Neutraal
Merk Smirnoff
Land Rusland
Op werkdagen besteld vóór 17:00 uur = volgende dag in huis. Betaal met Paypal, Ideal of Creditcard om zeker te zijn dat uw betaling tijdig binnen is. De aller grootste zorg én beste inpak methodes passen wij toe om uw artikelen veilig en snel te verzenden.

 

Een persoonlijke boodschap of kaartje aan uw product toevoegen is mogelijk. Deze optie kunt u in de winkelwagen aanvinken, wanneer u deze optie aankruist kunt u in het vak opmerkingen de persoonlijke boodschap invoeren.

Details

Smirnoff Blue is de superpremium variant van de Smirnoff familie, een variant die staat voor kwaliteit en sterkte. Dit is een van de meest klassieke varianten uit de Smirnoff collectie en is zeker een toevoeging voor uw collectie! Geproduceerd met behulp van gedemineraliseerd en gefilterd water, wordt deze wodka drievoudig gedistilleerd en gefilterd door geactiveerde kool. Deze procedure zorgt voor een schone, heldere scherpe resultaat met een schone, korrelige neus en een vleugje zoetheid Het resultaat hiervan is een wodka die zowel zoet en sterk is met een vleugje vanille. Een heerlijke drank waarbij er vaak wordt geadviseerd om deze te mixen met limonade, mits u deze drank wilt combineren. De verpakking straalt frisheid uit en voldoet aan de consistentie van de Smirnoff Vodka's flessen. Over het algemeen is Smirnoff iets duurder dan de vergelijkbare producten op de markt, maar dat is logisch want u betaald uiteraard voor de optimale kwaliteit! 

Smirnoff

Smirnoff is een merk van wodka dat eigendom is en geproduceerd wordt door het Britse bedrijf Diageo. Het merk Smirnoff begon met een wodkadistilleerderij die is opgericht in Moskou, waarvan Pyotr Arsenievich Smirnov (1831-1898) de eigenaar was. Het wordt nu verdeeld in 130 landen en geproduceerd in verschillende landen, waaronder India, Ierland, Italië, het Verenigd Koningkrijk en de Verenigde Staten. Alle Wodka's van Smirnoff bevatten gearomatiseerde wodka en mout dranken. In maart 2006 bereikte Diageo een persoonlijk hoogtepunt met zijn product, en werd er in Noord-Amerika zelfs beweerd dat Smirnoff wodka de best verkochte gedistilleerd merk in de wereld was!

In 1904 nationaliseerde de Tsaar de Russische wodka-industrie en werd Vladimir Smirnoff gedwongen om zijn fabriek en het merk te verkopen. Tijdens de Oktoberrevolutie van 1917 moest de Smirnoff familie vluchten. Gelukkig herstelde Vladimir Smirnov de fabriek in 1920, in het huidige Istanbul. Vier jaar later verhuisde hij naar Lwów, dat toentertijd Polen was en nu Lviv (Oekraïne) is. Dat was het moment van de geboorte van de naam ''Smirnoff'', en het succes dat tegen het einde van 1930 werd geëxporteerd naar de meeste Europese landen. In 1925 werd er een extra distilleerderij geopend om de massaproductie te verhogen, omdat één distilleerderij niet genoeg was om de indrukwekkende vraag naar Smirnoff bij te benen.

Waar Smirnoff eerst alleen bekend was in Rusland, is het nu bekend over de hele wereld! Maar dit komt niet alleen door de originele wodka zelfs, maar door een nieuwe uitgave van Smirnoff Ice en de bewerkte wodka's met verschillende smaken die als warme broodjes over de toonbank gaan. Smirnoff Ice is een variant en mix met een laag alcoholpercentage (4% tot 5%) waardoor het zeer populair is bij de jongeren. Het Russisch klinkende merk blijft verder in een sterke marktpositie door de vele advertenties, en de vele optredens in de media. Het merk doet zich in bijvoorbeeld advertenties en reclamefilmpjes soms voor als een Russische wodka, maar de echte authenticiteit en ambachtelijkheid van de Russische destilleerderijen bezit Smirnoff niet. Het merk staat tot op het heden echter wel bekend om zijn uitmuntend goede kwaliteit! 

Na enkele jaren was Smirnoff bijna failliet. De nieuwe baas van Smirnoff, John Martin, had in eerste instantie geen enkel idee wat te doen met zijn nieuwe bedrijf. Het kwam bijna zover dat hij werd ontslagen, maar bedacht toen het plan om de wodka te lanceren als 'witte whisky'. Door deze positionering is de verkoop van Smirnoff voortdurend blijven stijgen en werd er in 1950 drie keer zoveel verkocht als in 1947, en in 1951 zelfs twee keer zoveel ! De mensen die nieuwe cocktails en nieuwe namen voor dranken bedachten zoals: Bloody Mary, Moscow Mule, Screwdriver en Vodka Martini werden geïnspireerd door Smirnoff. Woordvoerders van Smirnoff beweren dat deze cocktails tot stand zijn gekomen door de invloed die Smirnoff heeft gehad op de drankenmarkt. Smirnoff maakte een succesvol debuut in de Amerikaanse cultuur en was in de jaren '60 de drank van het wereldberoemde Hollywood. Bekende acteurs en artiesten drinken heel veel cocktails, en ook zij erkende meteen dat Smirnoff een blijvertje was. De verkoop bleef hoog en Smirnoff bleef bekend doordat er heel veel reclame voor werd gemaakt, bewust en/of onbewust.