Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een product niet zo smaakt als u gewend bent. Op het moment dat u een smaak klacht heeft volg dan de volgende stappen:

  • Meld het probleem direct aan ons via onze helpdesk.
  • Vermeld in de mail het bestelnummer, het artikel, de klacht en stuur een foto mee van het product.
  • Bewaar de fles met inhoud en wacht op verdere instructies.

Op het moment dat wij vragen om de fles retour te sturen, verpak het artikel dan goed, liefst in de verzenddoos van Drankgigant.nl en verzend deze naar ons magazijn.


Retour adres:

Drankgigant.nl
Paspoortstraat 15 – 19
4388 BG  Oost-Souburg

Voor het snel kunnen afhandelen van de klacht zouden wij graag de volgende informatie in de doos aantreffen.

  • Factuur of bestelbevestiging met 10-cijferig bestelnummer.
  • Het aantal geretourneerde producten.
  • Reden van retour.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper, dit houdt in dat Drankgigant.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om de trace-code of het zogenaamde 3S-nummer en bewaar deze goed!

Uiteraard ontvangt u voor het terugsturen van het artikel de verzendkosten van ons retour, wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen deze kosten terug te boeken.

Toch nog vragen?

E-mail: helpdesk@drankgigant.nl

[Terug Naar Veel Gestelde Vragen]

Je moet 18 jaar of ouder zijn om deze site te bezoeken.