Heeft u een smaakklacht?


Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een product niet zo smaakt als u gewend bent. Op het moment dat u een smaakklacht heeft, kunt u onderstaande stappen volgen:


    • Meld het probleem direct via helpdesk@drankgigant.nl.
    • Vermeld in de mail het ordernummer, het artikel, de klacht en stuur een foto mee van het product.
    • Bewaar de fles met inhoud en wacht op verdere instructies.


    Op het moment dat wij vragen om de fles retour te sturen, verpak het artikel dan goed, bij voorkeur in de verzenddoos van Drankgigant.nl en verzend deze naar ons magazijn. Retouradres: Drankgigant.nl, President Rooseveltlaan 774, 4382NB Vlissingen

    Graag treffen we onderstaande gegevens aan bij de retourzending:


    • Factuur of bestelbevestiging met 10-cijferig ordernummer.
    • Het aantal geretourneerde producten.
    • Reden van retour


    Retourzendingen zijn voor risico van de koper, dit houdt in dat Drankgigant.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om de trace-code of het zogenaamde 3S-nummer en bewaar deze goed!

    Uiteraard vergoeden wij de retourkosten die u in dit geval moet maken. Wij streven ernaar om deze kosten binnen 5 werkdagen terug te boeken.

Je moet 18 jaar of ouder zijn om deze site te bezoeken.