Reviews
Zelf ervaring? Deel uw mening!
Direct leverbaar!
"Drank Vind ik Leuk" met de grote duim omhoog, een leuk etiket voor diverse toepassingen zo als verjaardagen, afscheid of gewoon om te laten zien dat je iemand waardeer.
Deze rijke blonde heeft een mooie goudgele kleur met een stevige schuimkraag en een vrij laag alcoholpercentage van 6%. Een lekker, typisch en toegankelijk biertje dat makkelijk is te drinken voor iedereen. Met zijn lichte hoppig en moutige karakter is de frisse en zachte smaak goed in balans. Zeker een mooi biertje dat bij elk jaargetijde past, maar bijzonder goed smaakt in de zomer.
Je moet 18 jaar of ouder zijn om deze site te bezoeken.