Winkeladres & Contactinformatie

President Rooseveltlaan 774
4382 NB Vlissingen

Voor algemene vragen of betreffende een bestelling:
helpdesk@drankgigant.nl

Voor vragen betreffende inkoop, vertegenwoordiging, offertes en
sponsering: info@drankgigant.nl

Telefoonnummer: 0118-412035

KvK-nummer: 58258264

Btw-identificatienummer: NL 852949625 B01 / BE 0549.935.263 / MwSt. No.: 116/5915/4672

Openingstijden
Ma: 9:00 - 18:00
Di: 9:00 - 18:00
Wo: 9:00 - 18:00
Do: 9:00 - 18:00
Vr: 9:00 - 18:00
Za: 9:00 - 17:00
Zo: Gesloten
Parkeren
Bij onze winkel te Vlissingen kan men aan de voorzijde van de winkelgratisparkeren op ons terrein. Staat dit helemaal vol? Dan zijn er ook aan de zij- en achterkant van de winkel parkeerplekken. Van deze plekken kan ook gratis gebruik gemaakt worden.
Aangepaste openingstijden Nederlandse feestdagen

Goede Vrijdag Vrijdag 7 April 09:00 - 18:00
1e Paasdag Zondag 9 April Gesloten
2e Paasdag Maandag 10 April 12:00 - 17:00
Koningsdag Donderdag 27 April 10:00 - 17:00
Bevrijdingsdag Vrijdag 5 Mei 10:00 - 17:00
Hemelvaartsdag Donderdag 18 Mei 10:00 - 17:00
1e Pinksterdag Zondag 28 Mei Gesloten
2e Pinksterdag Maandag 29 Mei 10:00 - 17:00
Extra Openingsdag Zondag 24 December 12:00 - 17:00
1e Kerstdag Maandag 25 December Gesloten
2e Kerstdag Dinsdag 26 December Gesloten
Oudjaarsdag Zondag 31 December 10:00 - 17:00
Aangepaste openingstijden Belgische feestdagen
Paasmaandag Maandag 10 April 12:00 - 17:00
Dag van de Arbeid Maandag 1 Mei 09:00 - 18:00
O.L.H. Hemelvaart Donderdag 18 Mei 10:00 - 17:00
Pinkstermaandag Maandag 29 Mei 10:00 - 17:00
Nationale Feestdag Vrijdag 21 Juli 09:00 - 18:00
O.L.V. Hemelvaart Dinsdag 15 Augustus 09:00 - 18:00
Allerheiligen
Woensdag 1 november 09:00 - 18:00
Wapenstilstand
Zaterdag 11 november 09:00 - 17:00
Extra openingsdag
Zondag 24 december 12:00 - 17:00
Kerstdag
Maandag 25 december Gesloten
Oudjaarsdag
Zondag 31 Januari 10:00 - 17:00
Tolvrije dagen tunnel

Kom gratis door de tunnel van Zeeuws-Vlaanderen naar Vlissingen op de volgende dagen:

Zaterdag 29 januari
Zaterdag 26 februari
Zaterdag 9 april
Zaterdag 10 september
Zaterdag 29 oktober
Zaterdag 26 november
Een bestelling plaatsen

U vindt de desgewenste producten makkelijk en snel via de zoekbalk boven aan de pagina. Indien u ons assortiment wilt inzien op basis van bepaalde groepen en filters kunt u navigeren naar de categorieën bovenaan de pagina. Op deze manier is het mogelijk om een mooie reeks producten te aanschouwen en hieruit een afgewogen keuze te maken.

Ieder artikel die u heeft aangeklikt en in de winkelmand heeft geplaatst, kunt u makkelijk terugvinden via het winkelmand icoon, rechts boven op de pagina. Het nummer naast het mandje geeft het aantal artikelen weer dat u heeft geplaatst in de winkelmand. Wanneer u op het winkelmandje klikt, kunt u kiezen om door te gaan naar afrekenen. Hier kunt u nog wijzigingen doorvoeren en eventueel een kortingscode invoeren.

Op de pagina waar u kunt afrekenen wordt gevraagd om uw adresgegevens in te vullen, hier selecteert u ook het land. Bij keuze voor België of Duitsland kunnen de prijzen mogelijk wijzigen. Dit is vanwege de verschillen in accijnzen die per land kunnen afwijken. De accijnzen van het desbetreffende land worden doorberekend in de prijs. Een account aanmaken om een bestelling te plaatsen? Dat is niet nodig! Zo kunt u snel en eenvoudig bestellen!

Zodra de bestelling is afgerond ontvangt u een bevestigingsmail van de bestelling. Hierna volgt een mail met de factuur bij directe betalingen of volgende de betaalgegevens indien er gekozen is voor de betaalmethode overboeken. Onze mail (bevestiging, factuur en track&trace) kan eventueel ook in de spamfolder terecht komen, we raden aan om uw ongewenste postvak hierop te controleren.

Heeft u problemen bij het bestellen? Neem dan gerust contact met ons op via helpdesk@drankgigant.nl

Een bestelling wijzigen

Indien u iets wil aanpassen aan de bestelling, kunt u dit aanvragen per mail via helpdesk@drankgigant.nl waarin u het ordernummer en de aanpassing vermeld. Een aanpassing is alleen mogelijk direct na plaatsen van uw bestelling en tijdens kantooruren. Helaas kunnen wij u de mogelijkheid niet garanderen. We hebben een efficiënt en snel systeem dat na betalen uw bestelling direct doorstuurt naar het magazijn, zodat deze verzameld kan worden. Dit maakt een aanpassing al snel niet meer mogelijk.

Vandaag besteld, morgen in huis

Als u op werkdagen voor 17:00 een bestelling plaatst, betekent dit op een doordeweekse dag dat het de volgende dag wordt bezorgd door PostNL. Vandaag besteld voor 17:00 = morgen in huis mits de bestelde artikelen voorradig zijn. Hierop gelden uitzonderingen. Bestelt u in het weekend, dan wordt uw pakket op dinsdag geleverd. Hieronder vindt u een overzicht met elke besteldag en bezorgdag.

Besteld op
Bezorgd op
Maandag voor 17:00 Dinsdag
Dinsdag voor 17:00 Woensdag
Woensdag voor 17:00 Donderdag
Donderdag voor 17:00 Vrijdag
Vrijdag voor 17:00 Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Via de track & trace code die u van ons ontvangt, kunt u het pakketje volgen. Dit kan pas vanaf de bezorgdag. Heeft u vragen over uw bestelling of de levering hiervan? Dan kunt u altijd terecht bij onze deskundige helpdesk!

Bezorging op zaterdag
Is uw bestelling op vrijdag voor 17:00u besteld? Dan heeft u de bestelling zaterdag in huis. Via de track & trace code van PostNL die u per mail ontvangt, kunt u het pakketje blijven volgen. Besteld u op vrijdag na 17:00 of in het weekend, dan wordt het pakket op dinsdag bezorgd. Er zijn uitzonderingen.
Schade melden

Heeft u bij het ontvangen van uw bestelling schade of breuk geconstateerd? Dan vragen wij u om hiervan zo spoedig mogelijk melding te maken.

Deze melding kunt u maken per mail op helpdesk@drankgigant.nl.

Wat zet u in de mail?

  • Ordernummer
  • Foto's waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
  • Foto's waarop de beschadiging apart zichtbaar is
  • Foto van de geleverde doos (buitenkant)
Uiteraard doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen.
Bestelling niet bezorgd

Allereerst adviseren wij u om via de track & trace code te kijken of er eventuele verhinderingen zijn bij het bezorgen van uw bestelling. Geeft de track & trace code aan dat de bestelling wel is afgeleverd? Dan kan het zijn dat u niet thuis was en dat het pakket bij een afhaallocatie is/wordt bezorgd.

Indien het pakket onvindbaar is kunt u een mail sturen naar helpdesk@drankgigant.nl waarin u het ordernummer vermeld, zodat we samen met PostNL kunnen uitzoeken waar het pakket zich bevindt.

Fout in bestelling

Een fout in uw bestelling

Is er een fout gemaakt bij het verzamelen van uw bestelling? Allereerst onze excuses! We doen natuurlijk ons best om fouten te voorkomen, helaas komt het toch wel eens voor dat dit gebeurt. Kijk alstublieft eerst uw bestelbevestiging na zodat u kunt controleren of er echt iets fout is gegaan. Kleine artikelen worden ingerold in bubbeltjes folie om ze te beschermen. Het kan daarom voorkomen dat u deze in eerste instantie niet meteen kunt vinden. Pak uw bestelling dan ook geheel uit en zorg er voor dat al het plastic is uitgerold.

Een fout in de bestelling kunt u melden via helpdesk@drankgigant.nl waarin onderstaande wordt aangeleverd:

  • Ordernummer
  • Foto's waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
  • Foto's waarop de beschadiging apart zichtbaar is
  • Foto van de geleverde doos (buitenkant)
  • Uiteraard doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen

Wij verzoeken u vriendelijk om de melding zo spoedig mogelijk na ontvangst aan ons door te sturen.

Adres wijzigen

Komt u er na het plaatsen van uw bestelling achter dat u een fout heeft gemaakt bij het adres? Of wilt u het adres wijzigen om andere redenen? Dit kunt u oplossen door een mail te sturen naar helpdesk@drankgigant.nl waarin u het ordernummer en de aanpassing vermeld. Let op, het is niet mogelijk om een bestelling bij een postbus af te leveren.


Een aanpassing is alleen mogelijk spoedig na plaatsen van uw bestelling en tijdens kantooruren. Er is geen garantie, wanneer uw bestelling namelijk al verzameld en verpakt is kan er geen aanpassing meer gedaan worden. Let op! Aanpassing van adressen is NIET mogelijk bij Creditcard, Riverty en Paypal betalingen.

Retourneren

Op het moment dat een artikel niet aan uw verwachting voldoet kunt u dit zonder opgave van reden retourneren. U dient een retourmelding te maken binnen 14 dagen na ontvangst via helpdesk@drankgigant.nl. De retourzending dient binnen 14 dagen na de retourmelding te geschieden. Na ontvangst van de retourzending, door Drankgigant.nl, wordt het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen gecrediteerd aan de klant. De klant dient zelf zorg te dragen voor het in goede staat retourneren van de artikelen naar Drankgigant.nl. De retourkosten komen voor rekening van de klant.

Het retour sturen van artikelen kan enkel wanneer deze voldoen aan onderstaande voorwaarden, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is.

  • Flessen zijn ongeopend.
  • Artikelen zijn voorzien van aangehechte labels en stickers.
  • Artikelen zitten in de originele verpakking.

Wanneer geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden voldoen, bestaat de kans dat er een waardevermindering wordt door berekend aan de klant.

Retouradres:

Drankgigant.nl
President Rooseveltlaan 774
4382 NB Vlissingen

Voor het snel kunnen afhandelen van de retourzending zouden wij graag de volgende informatie in de doos aantreffen:

  • Factuur of bestelbevestiging met 10-cijferig bestelnummer.
  • Het aantal geretourneerde producten.
  • Reden van retour, bij voorkeur met ingevuld herroepingsformulier.

Wanneer u een foutief of beschadigd artikel heeft ontvangen dient u eerst contact op te nemen met onze helpdesk alvorens u over gaat tot retourneren. Vermeld hierbij uw 10-cijferig bestelnummer, voeg een foto toe van het desbetreffende artikel en verwoord het probleem.

Indien u artikelen wenst te retourneren omdat u bijvoorbeeld te veel of een foutief product besteld heeft, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. De kosten hiervan verschillen per transporteur en kunt u raadplegen op de desbetreffende websites. Doorgaans bedragen de kosten €6,75 voor een zending tot 10kg.

Toch nog vragen over het retourneren van uw aankoop? Neem dan contact op met onze helpdesk via helpdesk@drankgigant.nl.

Restitutie

Indien u een restitutie van ons tegoed heeft, dragen wij zorg dat het verschuldigde bedrag binnen maximaal 14 dagen op uw rekening staat.

Productinformatie

Op onze website vindt u niet alleen gigantisch veel producten, maar ook afbeeldingen en product- en achtergrondinformatie. Deze worden zorgvuldig verkregen en worden waar mogelijk actueel gehouden. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de weergegeven afbeeldingen.

Al onze producten zijn zowel online als in onze winkel te koop. Via de zoekbalk bovenaan de website vindt u gemakkelijk en snel het gewenste product. Mocht u het gewenste product niet bij ons aantreffen, dan kunt u deze uiteraard aanvragen bij onze inkoop afdeling via info@drankgigant.nl.

Een artikel kan zes mogelijke voorraad statussen hebben. Dit is zowel op de overzichtspagina als op de product pagina zichtbaar en wordt aangeduid in kleur. Onderstaand ziet u gehanteerde voorraad statussen:

  • Direct leverbaar (groen)
  • 1 à 2 dagen levertijd (oranje)
  • 2 à 3 dagen levertijd (oranje)
  • 5 dagen levertijd (oranje)
  • 2 tot 4 weken (rood)
  • Niet op voorraad (rood)
Betaalopties - Online

Drankgigant.nl biedt online onderstaande betaalmethoden aan:

  • Ideal
  • American Express
  • Apple Pay
  • Bancontact
  • Belfius
  • KBC
  • Mastercard
  • Overboeken (Duurt 1 dag langer binnen Nederland)
  • PayPal
  • SOFORT
  • Riverty
  • Visa
    Betaalopties - in de winkel

    Wij bieden onderstaande betaalmethoden aan in onze vestiging te Vlissingen:

    • Pin
    • Contant
    • Drankgigant.nl Cadeaukaart
    • NIET MOGELIJK: Mastercard
    • NIET MOGELIJK: Visa

    Aan de kassa krijgt u een kassabon met hierop de BTW. Een factuur van uw aankopen met hierop de bedrijfsnaam is mogelijk indien gewenst.

    Kan ik achteraf betalen?

    Ja, dit is mogelijk met de keuze Riverty.

    Riverty – Achteraf betalen (Nederland)
    Riverty voert voor drankgigant.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Riverty. Met de Riverty App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Riverty kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Riverty houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Riverty.

    Hoelang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?

    Betalingen worden verwerkt binnen 15 minuten tenzij u heeft gekozen voor overboeken. Binnen Nederland zal een overboeking binnen 24 uur verwerkt worden, voor overboeken vanuit het buitenland kan tot 3 werkdagen duren.

    Factuur

    Na het afronden van uw bestelling ontvangt u de factuur in de mail. Bent u de factuur kwijt of heeft u deze niet ontvangen? Dan kunt u deze opvragen via helpdesk@drankgigant.nl
    Wij verzoeken u uw ordernummer of betalingskenmerk te vermelden in de mail.

    Acties

    Onze aanbiedingen lopen van zondag t/m zaterdag. Iedere week worden de nieuwe aanbiedingen online geplaatst die de gehele week geldig zijn. Dit geldt uiteraard alleen op de normale actie artikelen, met uitzondering van de weekend- en dagdeals. Het is mogelijk dat een actie eerder stopt wegens een beperkte voorraad.

    Let op! Het is niet mogelijk om actieprijzen te verrekenen op artikelen die voor de actieperiode besteld zijn.

    Reserveringen

    U kunt producten reserveren door het aanmaken van een afhaalbestelling. Een afhaalbestelling kunt u enkel online doorgeven. Voor het maken van een afhaalbestelling kunt u eenvoudig de webshop stappen doorlopen. Onderstaande punten zijn van belang bij het plaatsen van een afhaalbestelling:

    • Vult u altijd als land 'Nederland' in
    • Selecteer de optie Afhalen in de winkel te Vlissingen
    • U ontvangt een bevestigingsmail van uw afhaalbestelling, uw bestelling staat nog niet klaar voor u
    • U ontvangt later een mail met de bevestiging dat uw afhaalbestelling daadwerkelijk klaar staat voor u
    • Afhaalbestellingen geplaatst voor 09:00 worden dezelfde dag nog verwerkt
    • Afhaalbestellingen geplaatst na 09:00 worden de volgende dag pas verwerkt
    • Afhaalbestellingen staan 7 dagen voor u klaar in onze winkel
    Cadeaubonnen

    Drankgigant.nl heeft een eigen cadeaubon, deze zijn zowel te koop als in te leveren in de vestiging te Vlissingen. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor geld en ook niet online te verzilveren. Naast onze eigen Drankgigant.nl-cadeaubonnen nemen we geen andere bonnen aan.

    Offertes en prijsaanvragen

    In de webshop staan de prijzen en staffelkortingen bij ieder product vermeld. Wilt u grotere aantallen bestellen? Dit kan per mail via korting@drankgigant.nl

    Wat moet ik vermelden in de mail?

    • Product(en)
    • Inhoud
    • Aantal
    • Gewenste leverdatum
    Belgische klanten

    Voor alle klanten die aankopen willen doen in onze winkel gelden onze Nederlandse prijzen en accijnzen. Uiteraard kan van iedere aankoop een bon met BTW of een factuur worden uitgedraaid. BTW vrij ofwel intracommunautaire aankopen zijn niet mogelijk.

    Marketingafdeling

    Indien u in contact wilt komen met onze marketingafdeling kunt u een mail sturen naar info@drankgigant.nl

    Inkoopafdeling

    Indien u in contact wilt komen met onze inkoopafdeling kunt u een mail sturen naar info@drankgigant.nl

    Vacatures

    Drankgigant.nl is een groeiend bedrijf en is geregeld op zoek naar enthousiaste medewerkers. Heeft u interesse in een baan bij Drankgigant.nl? Dan kunt u uw CV en sollicitatiebrief mailen naar vacature@drankgigant.nl

    Nog vragen?

    Het kan natuurlijk voorkomen dat u een vraag heeft die niet in onze lijst met veel voorkomende vragen staat. In dat geval kunt u gerust contact opnemen met onze helpdesk. Dit kan via ons contact formulier, per e-mail of via telefoon op nummer 0118-412035. Al uw vragen worden zorgvuldig en zo spoedig mogelijk beantwoord door ons professionele team.

    Telefonisch Bereikbaar

    Maandag 09:00 - 17:00
    Dinsdag 09:00 - 17:00
    Woensdag 09:00 - 17:00
    Donderdag 09:00 - 17:00
    Vrijdag 09:00 - 17:00
    Zaterdag
    Zondag

    Je moet 18 jaar of ouder zijn om deze site te bezoeken.