Veelgestelde vragen

President Rooseveltlaan 774
4382 NB Vlissingen

Voor algemene vragen of betreffende een bestelling:
[email protected]

Voor vragen betreffende inkoop, vertegenwoordiging, offertes en
sponsering: [email protected]

Telefoonnummer: 0118-412035

KvK-nummer: 58258264

Btw-identificatienummer: NL 852949625 B01 / BE 0549.935.263 / MwSt. No.: 116/5915/4672

Ma: 9:00  -   18:00
Di: 9:00   -  18:00
Wo: 9:00   -  18:00
Do: 9:00   -  18:00
Vr: 9:00   -  18:00
Za: 9:00   -  17:00
Zo:Gesloten

Bij onze winkel te Vlissingen kan men aan de voorzijde van de winkel gratis parkeren op ons terrein. Staat dit helemaal vol? Dan zijn er ook aan de zij- en achterkant van de winkel parkeerplekken. Van deze plekken kan ook gratis gebruik gemaakt worden.

Goede VrijdagVrijdag 2 April09:00 - 18:00
1e PaasdagZondag 4 AprilGesloten
2e PaasdagMaandag 5 April12:00 - 17:00
KoningsdagDinsdag 27 April09:00 - 18:00
BevrijdingsdagWoensdag 5 Mei09:00 - 18:00
HemelvaartdagDonderdag 13 Mei10:00 - 18:00
1e PinksterdagZondag 23 MeiGesloten
2e PinksterdagMaandag 24 Mei10:00 - 18:00
1e KerstdagZaterdag 25 DecemberGesloten
2e KerstdagZondag 26 DecemberGesloten
OudjaarsdagVrijdag 31 December09:00 - 17:00
1 Januari 2022Zaterdag 1 JanuariGesloten
PaasmaandagMaandag 5 AprilGesloten
Dag van de ArbeidZaterdag 1 Mei09:00 - 17:00
O.L.H. HemelvaartDonderdag 13 Mei10:00 - 18:00
PinkstermaandagMaandag 24 Mei12:00 - 17:00
Nationale FeestdagWoensdag 21 Juli09:00 - 18:00
O.L.V. HemelvaartWoensdag 15 Augustus09:00 - 18:00

Kom gratis door de tunnel van Zeeuws-Vlaanderen naar Vlissingen op de volgende dagen:

Zaterdag26 Juni
Zaterdag28 Augustus
Zaterdag11 September
Zaterdag30 Oktober
Zaterdag27 November
Zaterdag4 December
Zaterdag
18 December

U vindt de desgewenste producten makkelijk en snel via de zoekbalk boven aan de pagina. Indien u ons assortiment wilt inzien op basis van bepaalde groepen en filters kunt u navigeren naar de categorieën bovenaan de pagina. Op deze manier is het mogelijk om een mooie reeks producten te aanschouwen en hieruit een afgewogen keuze te maken. 

Ieder artikel die u heeft aangeklikt en in de winkelmand heeft geplaatst, kunt u makkelijk terugvinden via het winkelmand icoon, rechts boven op de pagina. Het nummer naast het mandje geeft het aantal artikelen weer dat u heeft geplaatst in de winkelmand. Wanneer u op het winkelmandje klikt, kunt u kiezen om door te gaan naar afrekenen. Hier kunt u nog wijzigingen doorvoeren en eventueel een kortingscode invoeren.

Op de pagina waar u kunt afrekenen wordt gevraagd om uw adresgegevens in te vullen, hier selecteert u ook het land. Bij keuze voor België of Duitsland kunnen de prijzen mogelijk wijzigen. Dit is vanwege de verschillen in accijnzen die per land kunnen afwijken. De accijnzen van het desbetreffende land worden doorberekend in de prijs. Een account aanmaken om een bestelling te plaatsen? Dat is niet nodig! Zo kunt u snel en eenvoudig bestellen!

Zodra de bestelling is afgerond ontvangt u een bevestigingsmail van de bestelling. Hierna volgt een mail met de factuur bij directe betalingen of volgende de betaalgegevens indien er gekozen is voor de betaalmethode overboeken.

Heeft u problemen bij het bestellen? Neem dan gerust contact met ons op via [email protected]

Indien u iets wil aanpassen aan de bestelling, kunt u dit aanvragen per mail via [email protected] waarin u het ordernummer en de aanpassing vermeld. Een aanpassing is alleen mogelijk direct na plaatsen van uw bestelling en tijdens kantooruren. Helaas kunnen wij u de mogelijkheid niet garanderen. We hebben een efficiënt en snel systeem dat na betalen uw bestelling direct doorstuurt naar het magazijn, zodat deze verzameld kan worden. Dit maakt een aanpassing al snel niet meer mogelijk.

 

Als u op werkdagen voor 17:00 een bestelling plaatst, betekent dit op een doordeweekse dag dat het de volgende dag wordt bezorgd door PostNL. Vandaag besteld voor 17:00 = morgen in huis mits de bestelde artikelen voorradig zijn. Hierop gelden uitzonderingen. Bestelt u in het weekend, dan wordt uw pakket op dinsdag geleverd. Hieronder vindt u een overzicht met elke besteldag en bezorgdag.

Besteld op
Bezorgd op
Maandagvoor 17:00Dinsdag 
Dinsdagvoor 17:00Woensdag 
Woensdagvoor 17:00Donderdag 
Donderdagvoor 17:00Vrijdag 
Vrijdagvoor 17:00Zaterdag 
Zaterdag Dinsdag 
ZondagDinsdag 

Via de track & trace code die u van ons ontvangt, kunt u het pakketje volgen. Dit kan pas vanaf de bezorgdag. Heeft u vragen over uw bestelling of de levering hiervan? Dan kunt u altijd terecht bij onze deskundige helpdesk!

Is uw bestelling op vrijdag voor 17:00u besteld? Dan heeft u de bestelling zaterdag in huis. Via de track & trace code van PostNL die u per mail ontvangt, kunt u het pakketje blijven volgen. Besteld u op vrijdag na 17:00 of in het weekend, dan wordt het pakket op dinsdag bezorgd. Er zijn uitzonderingen.

Heeft u bij het ontvangen van uw bestelling, schade of breuk geconstateerd? Dan adviseren/vragen u om zo spoedig mogelijk een melding te maken na ontvangst van de bestelling.

Deze melding kunt u maken per mail via [email protected]

Wat zet u in de mail?

  • Ordernummer
  • Foto's waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
  • Foto's waarop de beschadiging apart zichtbaar is
  • Foto van de geleverde doos (buitenkant)
Uiteraard doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen.

Allereerst adviseren wij u om via de track & trace code te kijken of er eventuele verhinderingen zijn bij het bezorgen van uw bestelling. Geeft de track & trace code aan dat de bestelling wel is afgeleverd? Dan kan het zijn dat u niet thuis was en dat het pakket bij een afhaallocatie is/wordt bezorgd. 

Indien het pakket onvindbaar is kunt u een mail sturen naar [email protected] waarin u het ordernummer vermeld, zodat we samen met PostNL kunnen uitzoeken waar het pakket zich bevindt.

Zit er een fout in uw bestelling? Allereerst, onze excuses! We doen heel erg ons best om fouten te voorkomen. Kijk alstublieft uw bestelbevestiging na zodat u kunt controleren of er echt iets fout is gegaan. Kleine artikelen worden ingerold in bubbeltjes folie om ze te beschermen. Het kan daarom voorkomen dat u deze in eerste instantie niet meteen kunt vinden. Pak uw bestelling dan ook geheel uit en zorg ervoor dat al het plastic is uitgerold.

Een fout in de bestelling kunt u melden via [email protected] waarin we graag het ordernummer en de fout terug vinden. Het is aan te raden om direct foto's toe te voegen van verkeerd ontvangen artikelen om de klacht zo spoedig mogelijk voor u te kunnen behandelen. Wij verzoeken u vriendelijk om de melding zo spoedig mogelijk na ontvangst aan ons door te sturen.

Komt u er na het plaatsen van uw bestelling achter dat u een fout heeft gemaakt bij het adres? Of wilt u het adres wijzigen om andere redenen? Dit kunt u oplossen door een mail te sturen naar [email protected] waarin u het ordernummer en de aanpassing vermeld. Let op, het is niet mogelijk om een bestelling bij een postbus af te leveren.


Een aanpassing is alleen mogelijk spoedig na plaatsen van uw bestelling en tijdens kantooruren. Er is geen garantie, wanneer uw bestelling namelijk al verzameld en verpakt is kan er geen aanpassing meer gedaan worden. Let op! Aanpassing van adressen is NIET mogelijk bij Creditcard, AfterPay en Paypal betalingen.

Op het moment dat een artikel niet aan uw verwachting voldoet kunt u dit zonder problemen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Retourneren van artikelen kan alleen onder de volgende voorwaarden, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is:

  • Flessen zijn ongeopend
  • Artikelen zijn voorzien van aangehechte labels en stickers
  • Artikelen zitten in de originele verpakking

Het artikel kan goed ingepakt, liefst in de verzenddoos van Drankgigant.nl verzonden worden naar ons magazijn.

Retouradres:

Drankgigant.nl
President Rooseveltlaan 774
4382 NB  Vlissingen

Voor het snel kunnen afhandelen van de retourzending zouden wij graag de volgende informatie in de doos aantreffen:

  • Factuur of bestelbevestiging met 10-cijferig bestelnummer.
  • Het aantal geretourneerde producten.
  • Reden van retour, bij voorkeur met ingevuld herroepingsformulier.

Wanneer u een foutief of beschadigd artikel heeft ontvangen dient u eerst contact op te nemen met onze helpdesk alvorens u over gaat tot retourneren. Vermeld hierbij uw 10-cijferig bestelnummer, voeg een foto toe van het desbetreffende artikel en verwoord het probleem.

Indien u artikelen wenst te retourneren omdat u bijvoorbeeld te veel of een foutief product besteld heeft dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Deze kosten zijn ook voor uzelf als u uw pakket weigert aan de deur of als u uw pakket niet ophaalt bij een PostNL afhaallocatie.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper, dit houdt in dat Drankgigant.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om de trace-code of het zogenaamde 3S-nummer en bewaar deze goed!

Voor het crediteren van artikelen streven wij ernaar om binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug te boeken.

Toch nog vragen over het retourneren van uw aankoop? Neem dan contact op met onze helpdesk via [email protected]

Op onze website vindt u niet alleen gigantisch veel producten, maar ook product- en achtergrondinformatie. Al onze producten zijn zowel online als in onze winkel te koop. Via de zoekbalk bovenaan de website vindt u gemakkelijk en snel het gewenste product. Mocht u het gewenste product niet bij ons aantreffen, dan kunt u deze uiteraard aanvragen bij onze inkoop afdeling via [email protected]

Een artikel kan vijf mogelijke voorraadstatussen hebben. Dit is zowel op de overzichtspagina als op de product pagina zichtbaar en wordt aangeduid in kleur. Onderstaand ziet u gehanteerde voorraadstatussen:

  • Direct leverbaar (groen)
  • 1 à 2 dagen levertijd (oranje)
  • 2 à 3 dagen levertijd (oranje)
  • 5 dagen levertijd (oranje)
  • 2 tot 4 weken (rood)

Drankgigant.nl biedt online onderstaande betaalmethoden aan:

  • Ideal
  • PayPal
  • Mastercard
  • Visa
  • Bancontact
  • KBC
  • Overboeken (Duurt 1 dag langer binnen Nederland)
  • AfterPay (Betaal achteraf)

Wij bieden onderstaande betaalmethoden aan in onze vestiging te Vlissingen:

  • Pin
  • Contant
  • Drankgigant.nl Cadeaukaart
  • NIET MOGELIJK: Mastercard 
  • NIET MOGELIJK: Visa

Aan de kassa krijgt u een kassabon met hierop de BTW. Een factuur van uw aankopen met hierop de bedrijfsnaam is mogelijk indien gewenst.

Ja, dit is mogelijk met de keuze Afterpay.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor drankgigant.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Betalingen worden verwerkt binnen 15 minuten tenzij u heeft gekozen voor overboeken. Binnen Nederland zal een overboeking binnen 24 uur verwerkt worden, voor overboeken vanuit het buitenland kan tot 3 werkdagen duren.

Na het afronden van uw bestelling ontvangt u de factuur in de mail. Bent u de factuur kwijt of heeft u deze niet ontvangen? Dan kunt u deze opvragen via [email protected] 
Wij verzoeken u uw ordernummer of betalingskenmerk te vermelden in de mail. 

Onze aanbiedingen lopen van zondag t/m zaterdag. Iedere week worden de nieuwe aanbiedingen online geplaatst die de gehele week geldig zijn. Dit geldt uiteraard alleen op de normale actie artikelen, met uitzondering van de weekend- en dagdeals. Het is mogelijk dat een actie eerder stopt wegens een beperkte voorraad.

Let op! Het is niet mogelijk om actieprijzen te verrekenen op artikelen die voor de actieperiode besteld zijn.

U kunt producten reserveren door het aanmaken van een afhaalbestelling. Een afhaalbestelling kunt u enkel online doorgeven. Voor het maken van een afhaalbestelling kunt u eenvoudig de webshop stappen doorlopen. Onderstaande punten zijn van belang bij het plaatsen van een afhaalbestelling:

  • Vult u altijd als land 'Nederland' in
  • Selecteer de optie Afhalen in de winkel te Vlissingen
  • U ontvangt een bevestigingsmail van uw afhaalbestelling, uw bestelling staat nog niet klaar voor u
  • U ontvangt later een mail met de bevestiging dat uw afhaalbestelling daadwerkelijk klaar staat voor u
  • Afhaalbestellingen geplaatst voor 09:00 worden dezelfde dag nog verwerkt
  • Afhaalbestellingen geplaast na 09:00 worden de volgende dag pas verwerkt
  • Afhaalbestellingen staan 7 dagen voor u klaar in onze winkel

Drankgigant.nl heeft een eigen cadeaubon, deze zijn zowel te koop als in te leveren in de vestiging te Vlissingen. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor geld en ook niet online te verzilveren. Naast onze eigen Drankgigant.nl-cadeaubonnen nemen we geen andere bonnen aan.

In de webshop staan de prijzen en staffelkortingen bij ieder product vermeld. Wilt u grotere aantallen bestellen? Dit kan per mail via [email protected]

Wat moet ik vermelden in de mail?

  • Product(en)
  • Inhoud
  • Aantal
  • Gewenste leverdatum

Voor alle klanten die aankopen willen doen in onze winkel gelden onze Nederlandse prijzen en accijnzen. Uiteraard kan van iedere aankoop een bon met BTW of een factuur worden uitgedraaid. BTW vrij ofwel intracommunautaire aankopen zijn niet mogelijk.

Indien u in contact wilt komen met onze marketingafdeling kunt u een mail sturen naar [email protected] 

Indien u in contact wilt komen met onze inkoopafdeling kunt u een mail sturen naar [email protected] 

Drankgigant.nl is een groeiend bedrijf en is geregeld opzoek naar enthousiaste medewerkers. Heeft u interesse in een baan bij Drankgigant.nl? Dan kunt u uw CV en sollicitatiebrief mailen naar [email protected]

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een vraag heeft die niet in onze lijst met veel voorkomende vragen staat. In dat geval kunt u gerust contact opnemen met onze helpdesk. Dit kan via ons contact formulier, per e-mail of via telefoon op nummer 0118-412035. Al uw vragen worden zorgvuldig en zo spoedig mogelijk beantwoord door ons professionele team.

Telefonisch Bereikbaar

Maandag09:00 - 12:00
12:30 - 17:00
 
Dinsdag09:00 - 12:0012:30 - 17:00 
Woensdag09:00 - 12:0012:30 - 17:00 
Donderdag09:00 - 12:0012:30 - 17:00 
Vrijdag09:00 - 12:0012:30 - 17:00 
Zaterdag   
Zondag 

Je moet 18 jaar of ouder zijn om deze site te bezoeken.